Kanjers naar Kenia

Alweer de één na laatste dag.

Dagverslag door: Stefan

De dag begon zoals gewoonlijk goed met een lekker weertje. Het ontbijt was heerlijk, we hebben een klein werkoverleg gehad. De dag begon goed op de bouwplaats, maar na ongeveer 10 minuten ging het even mis. We moesten de locals (lokale bevolking) betalen want ze hadden gisteren hun werk niet af dus moesten ze vandaag om 9 uur op de bouwplaats zijn om het geld in ontvangst te nemen. Maar er was onenigheid over het betalen. Ik voelde me niet echt prettig als ik tussen de menigte door zou moeten lopen dus ben ik met de andere jongens boven op de bouw gaan zitten. Cees kwam ons even later halen om toch aan de gang te gaan. Ik heb samen met Cees, Dion en Robbie stenen gesjouwd en dat ging goed. Remco en ik hebben ook nog de plaats waar we moesten metselen nog schoon geveegd en een beetje opgeruimd. We waren daarmee klaar, en moesten alweer terug naar het hotel met de buschauffeur (Safari). Toen we eenmaal in het hotel waren gingen we met z'n allen lunchen en lekker zwemmen. We zijn met zijn allen ook nog in de zee geweest en die was best warm voor een zee. Rond een uur of drie gingen we met Safari terug naar de bouwplaats. Ik heb samen met Nicky en Remco een begin gemaakt aan het 4de lokaal, samen specie gemaakt, gemetseld en voegen gevuld met specie. Rond 6 uur gingen we met het busje terug, maar voor we gingen heb ik mijn pet en handschoenen weggegeven aan Adjes zoon. Als je dan ook nog met open dak rijdt dan kun je hier eens je ogen goed de kost geven, het blijft toch altijd weer indrukwekkend om te zien hoe het hier er allemaal aan toe gaat. Vooral als je langs de kraampjes komt die van golfplaten zijn gemaakt. Vanavond waren er Masai mensen. Het was indrukwekkend om te zien hoe zij dansen en hoe hoog dat ze kunnen springen. Morgen de laatste dag. We gaan morgen nog even naar de school, we gaan nog dingen uitdelen zoals schoenen, pennen en schriften.

Groetjes: Stefan

Reacties

Reacties

Marco en Ellen Mariën

Nou mannen en vrouw jullie hebben in die korte tijd enorm veel werk verricht en wij zijn trots op jullie. Ondanks het weer zijn jullie gewoon doorgegaan, super. Nu de laatste dag gekomen is, wordt het afscheid nemen zeker zwaar, maar kan je terug kijken op een mooie week. Voor morgen een hele goeie terug reis en tot gauw.


Gr. marco en Ellen

Richard, Monique en Lorenzo

Heb er geen worden voor zoals jullie gewerkt hebben.
Echt TOP. Geniet nog va jullie laatste dag. En kan niet wachten om jullie weer te zien.
Een hele fijne reis en tot morgen.

Anita Spaninks

Hey jongens,
Mooi werk. Alweer zo snel voorbij. Nou bereid jullie maar voor op jullie terugreis. Knap werk. Ik kan niet wachten tot ik Les zijn varhalen hoor.

Ik heb respect voor jullie.

Anita

Jos Wilbers

Het is wederom kanjerwerk wat jullie met zijn alle daar gepresteerd hebben. Petje af. Morgen een hele fijne en goede terugreis en weer gezond thuis komen.

Groetjes van uit het landelijk gelegen Dommelen.
Jos

Angelo Smulders

geniet nog even en km veilig thuis.
Hard gewerkt mannen !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!