Kanjers naar Kenia

Spannend, we gaan bijna vertrekken naar Kenia!

De afgelopen twee weken is er door velen op school hard gewerkt aan de sponsoracties voor Kenia. Zo heeft er een klas bij een winkel gestaan om flessen op te halen. Bij de conciërges worden de zakken met statiegeldflessen steeds voller. Andere leerlingen zijn de deuren langs gegaan met de krasboekjes. Vrijetijdsactiviteiten zijn benut voor de krasactie. Bedrijven die spontaan een donatie hebben gedaan. Te veel om op te noemen.

Laughing

Tussendoor hebben de leerlingen nog een interview gegeven aan het Zondagsnieuws, dat te lezen is in de uitgave van dit weekend.

De leerlingen hebben zich tot het laatst toe voorbereid met bouwlessen en een plan van aanpak voor als we in Kenia zijn om iets met de kinderen te gaan doen. De tassen zijn gepakt. Kortom de leerlingen en de begeleiders van het SCE zijn er klaar voor. Het is voor iedereen een spannende start, maar de kanjers hebben vooral veel zin in deze bijzondere internationale maatschappelijke stage.

Kenia reporter Anja van Roekel

Theo van der Maazen

Wat goed om te lezen. Nog een paar uurtjes en het is zover. Spannend! Het wordt vast een mooie week. Van Safari, onze chauffeur van vorig jaar krijg ik verschillende berichtjes op Facebook. Ik blijf jullie volgen op deze site.
Goeie reis en groeten aan de mensen van de school en de bouw. Theo

Jos Wilbers

Goeie reis en heel veel succes.