Kanjers naar Kenia

Kanjers voor Kenia in sneekheet Mombassa gearriveerd!

Midden in de nacht op school ... dat gebeurde vannacht op het Stedelijk College Eindhoven. Om drie uur 's nachts vertrokken de 6 kanjers naar Schiphol. Na een voorspoedige reis van 11 uur vliegen zijn we in Kenia gearriveerd. De leerlingen werden meteen kanjers in het invullen van vele formulieren om de grens te mogen passeren. Gelukkig stond Rolex, onze contactpersoon en oprichtster van de Mackline Junior School met open armen op ons te wachten. Hakuna Matata , jambo en polle polle..... morgen gaan we bouwen!

Begeleiders van het Keniateam SCE, Anja van Roekel, Frank van Ekkendonk, Cees Verschure en Paula Toonen

Marjolijn

Fijn dat de vliegreis voorspoedig ging! Veel succes met bouwen en geniet er van!

Opa en Oma van Koen vd Laar

Het is een lange reis geweest maar gelukkig goed aangekomen.
Nu kan het gaan beginnen.
Wij wensen jullie heel veel succes.!! en groeten aan allemaal.

fam renders

hey kanjers eindelijk in kenia fijn dat jullie goed zijn aangekomen heel veel succes !!!

Peter en Ellen

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel succes deze week en geniet ervan

Oma van de Laar

Mooi stuk Koen , ook leuke foto's. dikke knuffel.

Kim van de Laar

Wat een goede start van de week en hele mooie foto's.
Nu lekker slapen en er morgen weer tegenaan!
Groetjes papa,mama en Kim

Katy en William

Ha die Kees, we hebben je voor je vertrek niet meer gesproken maar wensen jou en de rest van de groep veel succes en plezier tijdens deze nieuwe Kenia editie!
Groet, Katy en William