Kanjers naar Kenia

Da's ook weer mooi

Beste volgers van ons blog,

Na een bijzondere week met mooie ervaringen zijn we weer terug op het SCE. Vanochtend om 7.15uur zijn we geland op Schiphol na een voorspoedig verlopen reis. Na onze vermoeiende werkzaamheden is het ieder gelukt te slapen tijdens de vlucht. Opstijgen en landen ging ook goed, dus da's mooi. Bij de aankomsthal werden we verwelkomt door familieleden, vrienden en vriendinnen al zwaaiende met grote borden, welkomstballonnen en prachtige rozen. We meenden daar uit op te mogen maken dat ze blij waren ons te zien. Da's dan ook weer mooi.

Een ontvangst op school door Angelo Smulders en een heerlijk ontbijt in het restaurant van Zorg en Welzijn maakten de laatste dag compleet. Op verzoek van de jongens werden broodjes kroket en frikadel geserveerd, dat was ook weer mooi.

Een afsluitend woordje namens de begeleiders en een kadootje voor ieder maakte het helemaal af. Voor ieder hebben we in Kenia een schaal gekocht waaruit de metselaar zijn cement haalde om te metselen en een schietlood (karibo) om te kijken of je muur recht wordt.

Al met al een week met veel respect voor de mensen van Kenia, onze leerlingen en jullie als volgers. Inmiddels zijn de kanjers naar huis en na dit verslag gaan wij ook. Een weekje herfstvakantie. Da's dan ook weer mooi!

groetjes en tot volgend jaar,

team Kenia

Esther Koomen

Beste Kenia team,

Langs deze weg wil ik jullie nogmaals hartelijke danken voor alle goede zorgen, het was een grote verantwoordelijkheid om 6 kanjers onder jullie vleugels te hebben, maar aan de verhalen te horen hebben jullie dit fantastisch gedaan.Mede door jullie hebben deze jongens een onvergetelijk avontuur gehad, één om nooit te vergeten.Theo, Robbie, Cees en richelle ook jullie zijn kanjers!
Ook namens nicky DANK en alle een fijne welverdiende vakantie.

Brigitte Doornhein

Fijn dat jullie weer veilig en wel terug zijn! Respect voor de hoeveelheid werk die jullie verzet hebben met z'n allen.

Fijne vakantie....